Wednesday 22 August 2012

Super gedik on 2 Syawal 1433H

Iolls want to update about second hari raya, actually want upload it into fb but I think that my picture was too gediks if no caption or explanation. keh keh. So i upload in my blog. khenn.

On 2 Syawal my family and i except my kakak and abang tak ikut coz kereta is not enough. Actually there are 3 cars but the kancil tak boleh pergi jauh temperature cepat naik and wira dah siap tukar enjin tapi belum inspection lagi.

So, we beraya to my makcik's home at Layang-layang. I often visit my makcik, so no wonder if time beraya i tak duduk diam dalam rumah dia. My parents biasalah berbual orang-orang tua khen, i feel bored then ask adik to capture pictures kat luar.


Soooooo gediks kan? sangat jarang aku nak ambik gambar macam tu, haha. Pandai jugak i buat muka buruk. Tak feel comel langsung hokeh.

Nyampah aku tengok aku. Apa lagi korang.
BYE

No comments:

Post a Comment