Monday 13 August 2012

Puding roti

Before ni aku memang geram dengan handphone aku sebab tak boleh transfer gambar, tadi aku cuba lagi transfer. Mana tahu rezeki aku tiba-tiba handphone aku dengar arahan. Tapi tapi tapi.. tak jugak.

Sambil cuba mulut aku sambil memaki, lepas tu adik aku dengar. Dia pun tolong lah adjust kan supaya tak makin banyak perkataan yang kurang enak didengar keluar. haha. Mana taknya, dah sampai hilang sabar aku. Finally dapat pon transfer. YEAY!!

Masa minggu pertama puasa aku ada buat puding roti lepas aku tengok dekat satu blog tu tapi aku guna roti lain. Aku guna roti Gardenia yang perisa Raisin ke apa tu. Tak tahu mana silapnya, manisssss. Cehhh tak tahu mana silap eh. Poyo gilerr, mestilah terlebih gula kalau dah maniss sangat tu.

Lepas habis tu next week nya, aku buat lagi sebab adunan ada lebih masa aku buat yang first time tu tapi aku tukar roti. Guna roti biasa dan hasilnyaaaaa. Nyum nyum sedap, lebih sedap makan dengan vanila sos. Gambar tak de. yang sempat captured adalah roti je.


Nak buat sangatlah mudah. Google je.

Hari ni hari ke 25 eh puasa? Kuih raya aku tak buat langsung. Tak rasa nak raya pun.

3 comments:

  1. FUUUYOOO

    x yah kuih raya

    hidang kan ni masa tetamu dtg da ok da

    unik sikit hehehe

    ReplyDelete
  2. jmaat ni beb
    da jnji kn
    wink2

    ReplyDelete