Monday 13 August 2012

Damn!

First, kamera digital aku rosak,nak hantar pergi betulkan pon mahal nak mampus boleh beli satu lagi kamera. Ohh keadaan aku sekarang ni, memang tak mampu nak betulkan, mahupun nak beli baru.

Kamera tu tinggal campak dalam tong sampah

Second, handphone sony aku yang dah berkurun aku guna, dah memang gile dari awal sebab beli yang tak ori. Susah nak transfer gambar. Tu dah biasa, dan aku boleh adapt dengan benda tu.
Lepas tu screen rosak luar dalam pulak (hp flip). Ini tak pelah sebab tak mengganggu langsung cuma kalau baca text tu ada yang tak nampak.
Yang kadang-kadang aku geram tibe-tibe boleh mati sendiri. Natey btol.

Paling baru bila ambik gambar guna handphone, kadang ada dalam album dalam kamera, kadang tak de. So keje aku sekarang kalau ambik gambar, kene cek. Recorded or not.

Tu tak pe la, paling baru, nak transfer guna usb langsung tak boleh. Bunyi je lebih, dalam pc tak boleh bukak langsung. Nak je aku humban jugak hp tu, tapi lepastu memang melopong aku tak tahu nak guna hp apa kamera apa.

Ingatkan nak masukkan memori hp dalam modem sebab kan boleh jadi pendrive jugak kan. Memori nya pulak tak saiz dengan space. Wathefak.

No comments:

Post a Comment