Saturday 4 August 2012

Kenapa aku delete entri tu

Semenjak jadi penganggur tegar sekarang, memang kerja aku duduk depan tv sambil memonopoli remort tv. Online? Dah jarang, bukak fb pon dah malas sekarang. Baca blog memang aku rajin. Bukan blog aku la, blog orang lain. blog aku hape pon tak de.

Straight to the point lah. before ni aku ada buat entri kenapa aku pakai tudung lepas tu aku delete. Nak buat entri tu pun aku pikir banyak kali, nak post lagi la banyaaak kali, then masa nak delete pon pikir-pikir je. Ok, lepas aku baca balik entri tu, entri tu berbaur (berbaur tuu) aku macam mengutuk orang yang tegur aku, dan paling penting bila aku baca banyak-banyak kali aku rasa aku macam aku ni menunjuk, riak pon ada. Aku lah rasa. Tak cool ok.

Antara yang dalam entri tu, aku cakap macam mana aku mula-mula try pakai tudung. Even dari masa tu sampai sekarang pon tak permanent lagi. Maksud aku, kadang aku tak menjaga jugak. Tapi aku cuba maksimumkan pakai tudung. Dan bila fikir-fikir, kenapa aku buat entri macam tu padahal aku baru nak biasakan, aku rasa macam aku nak bagitahu kat orang, tak payah kot. Orang tengok tahulah dia.

I want to be a better person, InsyaAllah. sesiapa je pon lah!
Dan pada siapa-siapa yang aku dah sakitkan hati dia, aku minta maaf zahir batin.

Ok lah, mak aku dah panggil suruh isi rempeyek pulak,,maklumlah nak raya dah.

3 comments:

  1. nak 1 balang rempeyek boleh??

    >.<

    ReplyDelete
  2. boleh jeeee. lama tak updatee blog eh wan.

    ReplyDelete
  3. apehal kau delete, post je la..nk gak aku bc entry kau yg berbaur-baur tuh :P


    **kau tak dpt keje lg, hahahah<---gelak syaiton...usaha teras jaya...smoga kau dimurahkan rezeki!amin~

    ReplyDelete