Tuesday 5 June 2012

Viva PSM

Pfuhh lama kot tak update blog. busy gara-gara perangai sendiri tak buat final year project ikut due date. Pehh kalau ingat balik masa nak siapkan untuk presentation PSM hari tu, gile lah, memang letih. Tidur macam tak tidur, mandi pon kena mandi 2minit, makan laju-laju. Semua serba tak kena. Semuanya sebab untuk bergelar graduan.

Hantar repot sampai kena berlari-lari kejarkan pejabat nak tutup. Lepas hantar legaaaa. Lepastu ketaq untuk presentation pulak. And finally the day,

Grand Paragon Hotel, Johor Bahru
Pembentangan Projek Sarjana Muda berlangsung * erk* bolehlah berlangsung kat Grand Paragon Hotel. Rasa macam eksklusif, tapi tu yang menambahlan lagi gemuruh jiwa kat hati aku. Ni kat bilik Diomand 6.

Masa ni pagi, kawan aku yang lelaki ni orang pertama yang present. Aku orang ke-11 tapi kenapa aku yang lebih-lebih nervous? Mood bergambar memang kurang, terus on laptop baca apa yang aku nak cakap. HAHA. giles poyo

Haa, ni siap keluar nota lagi kau

 Ayanle Osman Hussein - Somalian

 Ada jugak yang bersemangat waja, gaya macam nak memperjuangkan hak-hak asasi manusia.

 Turn aku session 2, yes this is my part!

Masa present dah tak de rasa berdebar langsung. Nak tunggu turn je yang lebih. haha. Nasib baik examiner tak tanya soalan susah-susah tahu.

 Muka lega lah nyah

 This is my examiner, Dr. Abu Bakar and En. Kamaruzzaman.

 Apa makna gambar sudu dengan garfu ni kalau bukan time makan. Yeahhhh

 Makan buffet. Haruslah amek kek campur-campur.





Ahh, yang penting aku dah lega, satu-satu tugas dah selesai. Lepas ni kena siapkan full report pulak. Ish dah nak habis dah 3 tahun study. Dulu rasa macam lama sangat. Alhamdulillah Ya Allah, salah satu perkara yang boleh buat mak bapak aku bangga. :)

2 comments: