Wednesday 13 June 2012

Classmate dah kahwin

Lusa dah exam tapi satu benda pon tak baca lagi, rasa memang tak guna. haha. Last weekend aku pergi kenduri kahwin kawan kelas aku. Ewah-ewah lepas presentation final year project terus kahwin kau. Actually dia dah jemput dari sem lepas lagi untuk kenduri kahwin dia. Dia tahu aku busy bak retis, tu yang dia inform awal-awal nak booked masa aku. bluwerkkk

Present girl of the day
So, pada 6 June 2012 kiteorang konvoi lah 4 buah kereta dari UTM pergi ke rumah pengantin perempuan kat Batu Pahat. Dari UTM Skudai jam 10 lebih pagi dan sampai sana jam 1.30 tengahari. Letiaqq

Makan nasi ayam yang sedap, air kelapa, air soya, cendol. Adoi betul sedap. Ambik gambar pun mulut penuh makanan. Tak ohsem ah gitu. 

Dah sampai rumah pengantin baru sibuk nak tulis ucapan bagai. Tah apa2 ah. tapi tapi tapi kenapa pengantin perempuan pon ada kat sini? Ko tunggu eh

A part of us
Lawa kan pelamin dia?
 Sementara tunggu pengantin siap makey makey nak sanding, kiteorang snap pics tak habis-habis. Bukan amek pics pengantin, semua perasan ambik gambar siok sendiri. Kalau nak amek gambar sendiri dalam bilik je tak payah sampai kenduri kahwin orang. Alamak, tersindir diri sendiri la weh. hohoh

Pengantin perempuan yang sebenar
 Irma Fatin dah kahwin!

Her Prince, Ijat
Kenapa kawan aku si zura tu pakai baju sama dengan pengantin lelaki. Ni mesti ada sedara mara ngan pengatin ni. Baju nak sama, nanti sentap pengantin perempuan tauuu

Masa silat ni aku tak tengok pon, aku duduk dalam rumah. Ni kawan aku lah ni rajin keluar ambik gambar.

Semoga Bahagia Fatin dan pasangan
Gambar-gambar kurang lawa sebab guna kamera aku tengok keadaan jugak. Kadang ok, kadang gini lah. Nak beli slr wang belum cukup maaa!!!

Ko tak payah nak tengok macam tu skali lah!
Imej diatas memang menakotkan kerna hidong aku sedang kembang.

Kolam Air Panas Sg. Gersik Batu Pahat
Rumah pengantin dekat dengan Kolam Air Panas Sg. Gersik sebab satu jalan je. So weolls jakun skit nak tengok lah rope apa kolam air panas nya dengan pergi surau kat sini. Macam biasa kolamnya dan keluasan tak berapa besar. Pulak tu cuti sekolah memang ramai budak-budak je ler. Aku rasa ni kolam air panas buatan ni. Lagi best kat Poring, Sabah lah sebab memang semula jadi lepas tu mandi tak payah campur-campur dengan orang.

Kami singgah jugak di BP Mall, jalan-jalan dan mencekik Big Apple padahal dah makan kenyang-kenyang kat rumah pengantin, dapat pulak berkat. Memang tekak buaya seko-seko

a sun goes down
 Keluar BP Mall dah nak maghrib. Lawa kan view dari depan entrance.

Batu Pahat Mall
Ok, jalan pon dah ucapkan selamat jalan maknanya kiteorang dah boleh jalan pulang. Sebenarnya plan nak singgah Air Hitam nak makan durian tapi kedai tu malam dah tutup pulak. Maghrib dekat R&R Macap lepas tu makan laksa pulak. Memangnya ko paham maksud kenyang tak dina? Cari dalam kamus dewan sekarang.  Lepas makan barulah reti nak terus balik.

Apa-apa pun, tahniah pada classamte aku tu. Untung dapat kahwin muda kan. XOXO<--motip nak xoxo. haha

2 comments:

  1. ad lebey2 baju pengantin lelaki..ak amek wt bju krung...ikot tema2..hahah!

    ReplyDelete
  2. senyap2 ko deal ngan pengantin lelaki minta kain lebih ehhh

    ReplyDelete