Monday 25 June 2012

Selamat Ulang Tahun Bro

Jumaat 22 Jun 2012 adalah birthday abang aku. We celebrate it dengan kecil-kecilan ke, dengan family yang ada je. Lagipun family aku kecik je pon tapi ada something yang godang jua.

Tu dia birthday boy. kahkahkah. Sebelum dia balik rumah, aku dengan kak ipar aku cari kek dengan barang-barang makanan. Memula nak beli kek dengan Dominos, tapi dia mengidam nak makan nasi goreng daging merah. Lepas tu dari kedai nampak pasar malam di Bandar Putra. Jalan-jalan sedar tak sedar, mungkin dibawah pengaruh kemurahan kat pasar malam, tangan empat2 penuh dengan makanan. Dem!

Terus aku kata tak payah beli Dominos nanti confirm tak habis. Lagi-lagi mak aku bising membazir nanti.

Ramai kata abang aku tak macam umur dia. Muka dia macam 20 lebih. Oh pelissss dan mata terus ke atas walaupun aku rasa aku pun kena terima hakikat.


 Adik aku, rasa macam nak penampor. Boleh?

Mula-mula searching Verbena, lepas tu kalau kek ice cream kena tempah. Last Chocolate Indulgence SR jadi pilihan hati.
Husband and wife

See? Orang sikit, kek nak 2kilo, last2 makan sikit, nak cair cepat-cepat freeze kan balik. Agak-agak dah sejuk balik baru potong bagi jiran sebab banyak sangat. Hamek kau.

No comments:

Post a Comment