Sunday 10 June 2012

Tak payah bagitahu tajuk entri ah

Sekarang aku dah makin malas nak update blog ni ah. Sebab aku busy kot, lepas satu asaimen, satu lagi kena settle, dan seterusnya. Sape pernah jadi final year student memang macam ni kot. Aku cuma nak story pasal dinner course aku je lepas penat lelah berviva siang nya, malam marilah kita berjimba.

*bunyi drum drum for introduction* "Memperkenalkan!!!!"


The Gala Night
Ha, tak payah bagitahu tajuk entri pon dah tahu, ni dinner untuk apa kan?? Okeh, symposium ni dinner untuk budak2 kos aku je, dari tahun satu sampai tahun tiga dimana aku da merangkap budak tahun 3 yang agak tuek sebab dah jadi senior dan nak belah dari UTM.

 Ha, nak cakap pon segan tapi kalau tengok sampai habis entri ni, ko tahulah kenapa aku malu

Ok lah, nampak tak sape yang cacatkan keadaan kat situ? Kau dah tahu lah apa tema baju tapi kenapa aku?
Budak-budak masing-masing melaram-melaram*tak payah lah semua perkataan nak berganda, termasuklah aku, tapi aku biasa-biasa je sebab pakai baju kurung je sebab aku tak nak membazir lepas dinner baju dah tak pakai.

Tapi faham-fahamlah student punya melaram tak macam orang dah kerja nak vouge vouge de vass sangat gitew. Ada limit sebab students kebanyakan mana ada income lagi. Nanti kalau aku dah kerja, dinner aku, aku pakai gaun ekor nak panjang 5 meter.


Ili the best presenter and Siew Min the best report
 Aku?? the kepoh in the class lah. sambil tutup muka

 Yang sebelah aku memang galah ke aku yang terlebih rendah kat situ?

With Dr. Abu Bakar
This is my PA Personal Advisor lepastu masa aku viva, dia jadi panel aku. Baik kot dia ni, tak tanya killer question. Selamat mak



With En. Shariffudin
Lecturer Subjek Advertising aku yang paling sempoi dan cool gile. Selalu giler belanja makan waktu kelas, dominos, kfc, el migos. Faveret dia dominos, so macam tiap kali kelas ada dominos. Undang2 kelakar attend kelas dia jangan pakai baju kurung, hahaha. One day tu satu kelas kena pergi tengok wayang, study kat shopping mall about the plot of the film. Dia jugak director untuk short film kiteorang. 


 Dah nak last event, lepas penat control ayu.. dia macam nak menyerlahkan perangai dia. Noo dina nooooo

 Aik!!! dah takde orang nak layan aku. Semua buat hal sendiri. Natam punya kawan

Gedikks sangatt, tolonglah
Ni balik dari Hotel Grand Paragon, JB tu. Aku and the geng singgah Danga Bay.
Rasa nak tampor diri sendiri kan dengan kegedikan melampau di atas. Mesti ko sokong kan?


4 comments:

  1. da update da ke cik kak oi...hehehe...

    ReplyDelete
  2. opkos lah eyla dengan semangat yg kental ni. hahhaha

    ReplyDelete
  3. hahahak!ak suke part gmbor xder owg nk layan ko..masing2 wt hal sendrik..hohoh..

    ReplyDelete
  4. tahu tak pe, aku ngat aku diperlukan, rupaaaa rupanyaaa lalallalala

    ReplyDelete