Wednesday 13 June 2012

Pre Graduation Dinner

Lepas symposium, ada dinner lagi yang wajib attend iaitu Pregraduation Dinner anjuran fakulti aku. Dinner fakulti ni bukan kos aku je campur-campur final year students kos pengurusan yang lain. Majlis berlangsung di Pulai Spring Resort, Johor. Haa, kali ni aku lega sebab tak ada tema jadi ko boleh pakai apa pon janji sopan dude. Aku memang bukan jenis fashionista-fashionista gila. Memang tak tahu nak bergaya sangat. Aku suka baju bundle je, satu RM2. Ada mei??ahahaha.

Tapi sebelum tu sedia-sediakan lah plastik nak muntah sebab banyak gambar aku sendiri yang perasan. *cough cough

 I'm just wearing baju kurung moden on that nite.

With Fendi
Apa style muka ko buat ni dina? Penyepak bungkus satu bang.

Mula-mula sebelum hidangan macam boleh menang meja terbaik tapi baru makanan pertama sampai memang terus out sebab makan masing-masing macam hape. Mentang-mentang lecturer meja kiteorang tak datang kalau tak memang kena sopan sopan je makan ekh

Septa, Farah, Bayu, Me

Moe, Ili, me, Sokka, Syakima
 Boleh pulak main-main kulit orang eh. Mentang-mentang muka dia mulus. tak macam aku.

Oleh kerana aku tak pernah makeup, bukan lah tak pernah tapi kadang orang makeupkan. Ni aku makeup cuba-cuba main calit-calit je kawan aku punya makeup. Aku cuma ada blusher dengan eyeliner je. Gila bukan wanita sejati. Ke aku tak ada duit nak beli, Aah ah aku rasa aku tak ada duit nak beli barang-barang make up ni.

Motip? amek gambar nak tengok bawah?
Ni aku try2 buat smoker ice padahal aku tak pernah nak make up smokey ice bagai. Lepas tu bulu mata first time pakai sendiri, selama ni kalau ada function kawan aku yang tolong, tapi disebabkan hari tu kawan-kawan aku yang pandai pakaikan tu dah pergi awal. Aku pon cube je la pasang sendiri tapi aku pakaikan orang reti nak pakai sendiri susah. Simple je make up aku sebab aku sangatlah tak reti nak make up make up ni.

Ni apa ekh, Dim Sum if im not mistaken
 Tema makanan hari tu adalah Chinese Food.

Fish Soup

Roasted Chicken

Gelis mak ko buat muka nak mahal

Apa?? Bincang apa lagii?

Asam Pedas

Interview the representatives for international students

3 mix mushroom

Chinese Fried Rice
Makanan semua sedap. Ada udang dengan dessert tu pon sedap tapi pic tak elok malas nak upload. Semua ohsem kecuali nasi goreng tak sedap. Tak mengagak cakap tak sedap, tak nak cakap kurang sedap. Sedap lah, boleh makan. Nama pon chinese foof, kalau ikot tekak melayu aji kena banyak, lada sekampit, ahh semua serba lebih and unhealthy food jadinya.

Sudah-sudah lah tu berlakon, tak nampak real pon. LOL

Ni last dinner sebelum kami menempuh dugaan cabaran hidup bekerjaya lepas ni. Aduhhh sayangnya nak lepaskan title student. Sebab waktu paling best masa dekat uni lahh.Waaa!!! nak kena kerja dah...

3 comments: