Wednesday, 23 April 2014

Ghase di hati ini

Ye sekarang aku memang tengah dalam sesuatu fikiran yang aku sendiri tak pasti. Kurang ajar, perasaan apakah ini? haha. Sebab tu sekarang aku suka lepak ngn si gemok ni, untuk menghuraikan rasa, inferens, pembolehubah-pembolehubah, dan hipotesis yang mungkin jadi jawapan pada situasi aku.

Dalam keadaan apa aku sekarang ni? Macamana aku nak cakap pun aku tak tahu mana aku describe apa yang aku rasa. Benda besar ni. Saluran mungkin betul, sepadan mungkin kurang tepat. Hati pun berat lagi. Berat yg mungkin sebenarnya tak.

Dari dulu tak amek berkat kau tak kisah, sekarang kau baru nak fikir walhal hati kau tak sedia apa-apa pun. Mereka nampak, zahir, ni haaa aku yang nak mengadap ni. Apa cita? Apa yang mereka nak tetapkan. Seriuosly. My ahli panels please come.

Sebenarnya perasaan tak tenteram ni jawapan die senang je- Solat hajat, solat istikharah. Semua minta dekat Allah.

2 comments:

  1. lara, nyah kamu

    ReplyDelete
  2. Hilang kabus nampak lah dia.

    ReplyDelete