Saturday 5 April 2014

#Fakta dna (4)

Malam tadi tidurlah aku di hospital.

dan yang penting aku tidur pakai seluar jeans! 

Dekat entri fakta (3) lepas aku baru bagitahu aku tak suka tidur pakai jeans sebab rimas dan rasa berat. Malam tadi bukan tidur pakai seluar jeans je pakej baju jeans sekali.

Tapi untuk mak aku, semua boleh. Luv u mak.auwwww. 


Tak selesa sebab pakai baju seluar jeans. Tapi tak adalah masalah besar, kamu pikir ini rumah kamu?

Fakta keempat pasal aku ialah

-----------------------------

Aku alergi pakai shampoo Pantene.
Boleh histeria kalau pakai.

-----------------------------

Ini lah shampoo yang aku tak boleh guna langsung
Tak kira lah shampoo Pantene yang mana pun. Aku cuci rambut even sekali je guna Pantene, i let u know, kepala aku automatik berkelumumur. Bukan kelumumur yang biasa tu, yang tebal berkeping. Geli aku, boleh histeria kali ke dua tau.

Dulu-dulu boleh pakai, siap jadi pengguna setia lagi. Sekarang tak boleh pakai langsung. Tak tahu kenapa. Sekarang yang biasa pakai Dove, Rejoice, tak pun Sunsilk. Tak jugak rasa macam artis.hehe.

Ha aku kalau nak cari calon suami kang, saringan pertama aku nak tanya dalam borang;

U ni pengguna shampoo tegar apa?

Kalau dia jawab

Pantene.

- Sorry u are rejected.

Boleh gitu. i alergi shampoo u. tapi bab makanan tak da pulak alergi-alergi bagai. Patutlah. 

No comments:

Post a Comment