Saturday 26 April 2014

Fake

Suatu dulu dengan masa yang aku sendiri dah lupa, aku ada kenal dengan seorang yang sangat bermuka-muka, mengutuk orang lain depan-depan, suka buat cerita buruk pasal seseorang, semata mata nak tunjuk dia tu hebat, dia tu mangsa keadaan, dia tu bagus, dia tu betul, dia tu bayangan ahli syurga.

Ingatlah kita semua tak sempurna. Aku, kau, dia, mereka, semua. Kau boleh jadi sesuka kau cuma jangan sakitkan hati orang lain dan jangan menjatuhkan air muka orang lain.

Kadang kita buat orang, orang teraniaya. Lagi-lagi tabur fitnah. Tuhan balas kat kita mungkin bukan dalam bab yang sama, tapi bab lain. Cuma kalau kita normal kita fikir la, kalau abnormal tu biarlah dia bersama labu-labunya. Memang kekal dalam gebang A dia je.

Kasihan. kasihan aku tengok. sampai sekarang. mungkin nanti, mungkin masa hadapan. Tapi aku nak bercakap lebih pun sapa aku ni? Cuma harap kita semua dalam baik-baik je.

Cuma jangan terlalu over confident sebab terlalu banyak perkara didunia ni tak dijamin.

Bab perangai ni janganlah fake sangat, ambil gambar guna camera360 yang fake tu tak apa.

Dulu la dah lama sangat.

Oleh itu aku tepek gambar pelesu mak nih;

No comments:

Post a Comment