Thursday 3 April 2014

#Fakta dna (3)

Hollow

Rasanya dah lama tak buat entri untuk label fakta dna.
Masuk ni baru la 3 benda yang aku share kan.

Aku rasa benda yang aku nak share ni cuma kawan-kawan yang pernah tidur/ lepak sekatil dengan aku je selain situasi ni berlaku dekat rumah. Of course la kawan-kawan zaman uni aku je yang tahu.hihi

That is; aku tak suka orang nak tidur pakai tracksuit kesek-kesek (macam plastik) atau seluar jeans.

Masa dekat utm dulu kawan aku ni memang suka pakai suar tracksuit bila malam atau balik meeting ke pakai jeans terus lepak-lepak atas katil. Kalau tracksuit bila lepak sekatil ngan aku macam bunyi kesek2 tu aku tak suka. Tengok macam rimas, berat (jeans), panas.

#takpanaske #kodahkenapa #akuyangpakaikauyangpanas #wakdoyok

Haaa motif kan tetiba teringat kat wak doyok. Tak kenal wak doyok? kesian deh loe. g google siapa dia.

Kalau kat rumah, of course la adik aku yang selalu balik dari berjalan/sekolah, die tidur. Besenya aku akan suruh diorang tukar seluar tu sampai die pun rimas aku cakap pastu die tukar. hehe.

Pakai la seluar lain selain TRACKSUIT KESEK-KESEK dan JEANS untuk tidur.

Aku tak tahu kenapa, mungkin sebab aku kalau balik dari memana penat maybe time tu pakai jeans/tracksuit, aku tertidur, mesti tak selesa. So aku expect bila aku nampak diorang pakai untuk tidur, aku pulak yang panas. (haaa ni baru betul wak doyok, dia pakai aku yang panas)

Panjang pula mak jemah ko ni bebel kan. ok setakat tu je la fakta tentang aku. Lain hari aku share lagi. Byeeeee.

No comments:

Post a Comment