Tuesday 15 May 2012

Pembeli masa

Sekarang, sebanyak mana duit yang kau ada, sekaya mana kau, sehebat mana kau, satu benda yang kau tak boleh buat ialah membeli masa yang dah berlalu. 



                     
Sekarang baru kau tahu, betapa banyak masa yang kau dah hambur-hamburkan macam tu je. Aku dah kena hantar final thesis next week, tapi aku baru nak key in data. Sekarang baru aku tahu setiap minit sangat berharga. Malam ini biarlah sepi yang menemani aku key in data dalam SPSS, aku korbankan waktu ku untukmu atas keterlanjuran aku selama ini yang tak mempedulikan mu, thesis.

Sekarang baru kau tahu berperang dengan masa boleh buat kau tertekan.


4 comments:

  1. xper dyna...take time..xpe,ko wt jerk..biaq pi owg len yg dh siap tu..troskn niat murni ko..ak sokong ko..dyna2!dyna2!

    ReplyDelete
  2. sokong sangat.. sangat lah banyakkk. sedeyyyy!!! nak nagisss!!- bak kata jambu raja lawak. hahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha!nangis ke nagis?nagiswari pon ade...xpe.ko wt smbil nanges2 pon xpe..jnji siap..hak3!gambateh!




    ------->tidola dyna..sok bgun pg
    smbung balik yer..

    ReplyDelete
  4. dyna, gudluck la ye. .thesis menggila.

    ReplyDelete