Monday 7 May 2012

Mini picnic oleh mael yang bertuah

hello lah

Patutlah bukan main kawan aku yang bernama mael ok je, bila aku dengan ezzaty call cakap nak minta belanja makan Subway. Laju je nak fetch kiteorang kat UTM, aku baru balik dari Jusco, baru naik bilik, dia sms kata dah sampai foyer blok aku.

Aku dengan kawan aku punya lah eksaited. Masuk keta aku memang tidur je kat seat belakang. On the way memang tidur je sebab aku letih semalamnya jalan Singapore sehari suntuk. Tiba2 dah sampai, aku bangun, " eee kenapa pergi Danga Bay ni?"

Dia keluar keta bukak bonet, keluarkan berkat sebab dia baru balik kenduri. Aku dengan kawan aku geram je. Memang BERTUAH PUNYA KAWAN ! pandai ko eh mael kenekan kiteorang. Aku dengan kawan aku mengekek ketawa, ketawa sebab geram ngan mael ni. Mael, mael, kalau ko ada awek. Bertuah dia dapat pakwe kreatif kan. haha

Melepak lah kiteorang depan pantai nan indah tu yer sambil makan.


Sedih !!! Nak nangisss!! <-- our tagline on that day

Toye gile muka korang berdua heh? kan dapat makan free sampai kenyang.
Untuk mael, kiteorang cuma nak dedikasikan satu je:

Ada ubi ada batas, ada hari boleh balas.

Malam tu kami pergi ke Jusco Tebrau sebab mael nak pergi Topman nak tanya baju yang dia tempah. Lama sangat berurusan, aku dengan ezzaty duduk lah kat luar Topman sambil tengok je dia.

Tiba-tiba aku nampak dia datang kat group pempuan yang tengah tengok-tengok seluar lelaki. Budak-budak pempuan tu membelakangkan mael. Mael datang, lepas tu terus marah, " eh, tu seluar lelaki lah !!" budak2 pempuan tu toleh sambil cakap, "saya tahu lah". Alamak-alamak "sorry,sorry, salah orang. saya ingat kawan saya." Padan muka ko mael malu.. aku dengan ezzaty berdekah2 ketawa. hahahaha. Semua kawan2 pempuan tu tengok je dia semacam kat situ. Mentang2 geng2 tu pakai tudung lebih kurang ngan kiteorang. Haaa, tahu ko malu tahap gaban.

HAHAHAHA. Thanks lah mael picnic tu, bukan senang nak dapat kawan ada idea kreatif macam ko.huh

No comments:

Post a Comment