Tuesday 8 May 2012

Finally hari ini ada kekuatan itu

What's apps up??
Memandangkan hari ini hari Selasa, kelas aku pulak pukul 5 petang nanti. aku rasa hari ni aku free gilak nih.
Dari 3-4minggu lepas, sesiapa yang masuk bilik aku akan bising, membebel, pot pet pot pet, sebab aku tak settle kain baju lagi. Every week aku ada saja agenda nya nak buat. * budget retis tak ada masa, padahal kalau kemas sekejap je.

Tapi hari ni amazing, aku rasa rajiiiin pulak. Pagi-pagi aku asingkan baju mana nak cuci guna mesin ngn guna tangan. Aku cari syiling, tak cukup syiling aku sental duit roomate aku dulu. Gila keji perangai. Dah la berbaldi kain nak cuci, tempat washing machine jao betul dari bilik aku, aku duduk aras empat, mesin aras empat rosak, kena turun aras 3. Dah pulak tu aku jump queue cuci kain, sebab tak ada orang jaga kat situ khennn. Mak cepat-cepat lah masuk duit, lepas tu duit pulak tak cukup. Nates, berlari aku laju macam nak lumba lari 100meter berpagar balik bilik cari syiling roomate lagi. LETiiiiiiihhhh tahu.

Tapi aku rasa impian aku hari ni macam tak tercapai je betul je, sebab dah melepak depan lappy ni. baru separuh jalan.

Ini memang tak ada masa, betol. Yang dalam baldi pink je da cuci tadi, baldi tu kawan bilik sebelah punya, besar nya 2kali ganda baldi merah bawah katil tu. Dalam baldi merah pon ada baju jugak penuh tapi tiada barangan peribadi langsung eh sebab basuh tiap hari. Hanya pakaian. Bilik aku ni bersih, tiada bau, cuma kurang kemas je. Maknanya aku tak pengotor okeh.

Ahh aku pon pening tengok bilik ni, tapi jangan risau InsyAllah hari ni settle kain. hahaha. * kain je?


Emm, patot semua marah aku. Membebelllllllll macam mak-mak. Lagi-lagi si Shazila kalau datang bilik ni, mesti kena lipat kain. Dia da duduk kolej lain tapi selalu jugak datang lepak tidur bilik aku.

Yeah hari ni kekuatan nak mengemas ada, dan aku bangga. baru kekuatan tapi belum ada an action lagi.What the hell? sama je. haha

3 comments:

  1. ngok gmbor..ingatkan kdai dobi td..hihuhiho...bynk kain...

    ReplyDelete
  2. artisss, mmg la byk kain. byk konsert, tu yg busy xd masa. nyampah!

    ReplyDelete
  3. hahahah!retis ko...mtk sign plz..

    ReplyDelete