Saturday 19 May 2012

Membaloi dengan Dominos Pizza

I just received call from Ezzaty Sokka, dia tanya aku ada beli promotion Dominos Pizza ke tak. Kalau aku tak beli, dia tak bagi aku beli sebab dia dah beli. Padahal aku beli dari pagi tadi, dah lama. Aku tengah update blog ni nak surprise kat minah tu yang aku ada beli sebab dia nak belanja Dominos esok. Rupanya dia pon beli, kan dahhhh. Dah la banyak, aku selalu pergi melantak memang dengan dia. Yang aku pon tak bagitahu awal-awal, budget nak, " surpriseeeeeeeeeeee!!!! Aku ada promotion pizza banyakkk murah-murah pulak tu. Pilih-pilih je sokka." eeee spoil lah kejutan aku tak menjadi pon! Kah kah kah

Tadi masa aku duduk bilik kawan aku, ada promoter Dominos ni datang masa aku tengah masak-memasak. Auwww, perempuannya aku, masak you! Dan aku beli lah kupon-kupon dia dengan harga yang muraahhhhh.

Aku sekarang memang peminat Dominos dah. Aku macam dah lupakan Pizza Hut. Sedeyy!!! nak nangiss!! Masa celebrate Mother's Day hari tu sebenarnya aku nak ajak kat Dominos tapi abang aku nak makan saladlah, chicken chop, spagheti  Pizza Hutlah. Huh, Ikut saja lah bah. Bukan sia yang keluar duit tuh.

Okeh boleh pilih apa-apa je flavor pizza yang ada. Memang sedap Dominos, sebab lecturer kelas Advertising aku suka order Dominos waktu kelas. Dia belanja pulak tu setiap kali makan. Memang sempoi lecturer aku tu.

 Pilih je.

Taraaaa!!! banyak kan? Macam-macam set. Memang sangat lah berbaloi beli ni. Lepas tuh Dominos dah lah tak charge delivery. Masa korang order delivery, doalah yang pizza akan sampai lepas 30minit, sebab kalau lepas 30minit korang masih belum deliver pizza, dia akan bagi kupon free pizza. Yeah, ohsem. That is why i fall in love with Dominos Pizza.

Keluaran kupon promosi yang kali ni expired 30 September 2012. Sangat lah berbaloi beli kupon-kupon ni dengan harga RM20 sahaja, jumlah penjimatan RM 490. Dapat free regular pizza lagi. Boleh redeem bila-bila masa.

No comments:

Post a Comment