Saturday 3 September 2016

Trip KL Day 2 - Walimatulurus AienAmar

Nak jugaakkk hapdate kerja kawen minah ni haha. Sehari ni kite penat berjalan, husband aku dah flat dah semalam duty 24jam, balik 7pg tadi terus  balik Kulai, pastu vrommm berjalan naik viva vavavoomm. 😊
Mereka dah tidur, siapa mereka? Kanan suami kiri sibushuk masham Zahra ni. Amboiii nak cakap apsal aku kat tengah la tuuuu. Haha. Tadi zahra kat tengah menyusu, so tukar-tukar la kiri kanan. Dah ler dia hidung sumbat soo kene balancekan jap kiri jap kanan pusing. Gittew panjang benor mukaddimah nye. πŸ˜’
Rituu rasa macam reunion pulak datang kerja kawen minah ni. Ye la masa aku kawen dia datang siap naik flight kelass ko minahhh. Pergi balik pastu siap jadi bridesmaid. Kalau aku tak g dia kawenn letup umah aku. Pop pop pop mercun ku berbunyii aaa auu. Nyanyi pulak kannn.

Balik Ikea dengan jayanya menyumbat bahan-bahan yang telah dibeli ke dalam vavavom, kami otw terus ke rumah Aien ni.

Taraaa!!! dah sampai. Ni lepas makan nasi baru ingat amek gambau kan. Yang kat depan kite tuuu popia cheese pisang and cheese cendawan. Kambing golek. Sodappp. 

Baruu le dah kenyang pi amek gambar dengan pengantin. 
Alhamdulillah bertemu jodoh Aien ni. Bercinta dari zaman kita Utm lagi. Salute la kat laki dia boleh satu kepala ngan Aien ni, die ni sengal sikit. Kehkehkeh. Suka2 dia kalau buat mende. Haha. Kalau berjalan ngan dia ni, sakit jiwa aku. Haha.

Aien Amar 

Haa kambings goleks.

Sikecik ni nak jugak berangan. Hihi

Brrppp dah jupo pun pengantin dah makan nasi minyak. Maghi balik esok anggota ni kijo.

Btw Aien, Selamat Pengantin Baru, semoga kekal bahagia hingga ke jannah diserikan lagi dengan anak yang ramai. Murah rezeki. Aamiin.

πŸ‘ΆπŸ»⏰am. KLCC.





No comments:

Post a Comment