Saturday 27 August 2016

Birthday kawan kite

Sementara tengah tunggu laki aku balik settlekan hal wiring die lagi sikit sebab siang tadi kiteorang dah teman balik pun tadi lepas magrib. Ni anak nak tidur, akak nak update blog khennn.

Before tu nak say sorry kat makcik ni, daia sebab bagi hadiah lambat. Hihi. Aku pun tak tau la daia apa yang busy sangat. Nak kata masak sedap hari-hari tak jugak kan.

Birthday dia 5/8/-- rahsia sangat. Muda lagi okies. Tak tahu nak hadiahkan apa. Semua dia ada dah. Haha, Rumah, reta, laki, makan pun die keje tempat makan, umpama restoran die yang punya. Manager paling garang aku rasa. Aishh, kalau la aku boleh cite perangai sebenar minah ni kat staff-staff die, mau membe aku yang kene buli dengan staff sat g. 😁

Hari tu masa birthday aku dia bagi jam tangan.

Cantik kan. 7/5.

Birthday dia pulak aku nak bagi benda yang aku suka and minat, walaupun tak semahal dia hadiahkan aku. But its honesty from bottom of my heart. Amaigadd amaigaddd sweet kan aku?

Seriuosly aku minat satu patern tudung ni. Tp aku pun belum ada lg patern ni. Aku nak kawan aku ada dulu. Kann ko rasa special kan? Kan kan? Please kan? Hehe


Dia shawl+bawal. Tutorial die banyak tu. Aku tak pasti aku terpedaya dengan model skali ke? Tapi tudung ni bagi aku best sgt. Tunggu naa. Orang kata kalau nak bagi, bagi benda yang kita suka. And aku suka baby blue ni, pastu favorite kaler dia memang blue. Bab cerita tak tau la suka ke tak blue, haha. Ok off topic . 😈

Bab nak wish birthday ni mana la tahu nak sweet-sweet nau. Bantai je la. Haha tu bukan kaki aku, kaki peniaga online tu. 🤓

Ni haa makcik ni salah sorang yang selalu teman aku time laki mak jauh hari tu. Asal jumpa kedai makan, asal jumpa kedai makan, sebab senang nak mencocett kan.

Pastu identiti dia senang dikenal pasti time keje wat lek wat peace die boleh kul bapa pun sebab dia manager. Klu aku cakap nak datang, die drag la rest hour dia. Haha suka ko je kan.
Ko ghase?? Hantu makan le kite ni.

Lagi satu haa belakang mek ni tu pun regu makan dengan berjalan gak. Yang minah suhaila dengan amira tu geng travel je time aku bujang. Jumpa selalu gak, weekend sebab tempat keje jauh sikit. Mek 2org tu si ati yang blog bertahun tak update dengan daia ni memang keje radar dedekat. Sooo mmg kaki tak duduk umah kann. Haha


Haa ni la girlfriends kite. Bese la kalau dah ada family sendiri dah susah sikit nak selalu semua ada. Ni pun time masa aku nak kawen, bridesmaid. Ehh melencong pulaks, 😁
Masa kiteorg dua org tak kawen lagi, aku dah tunang, daia ni belum. Sekarang dedua dah jadi isteri orang, maklumlah busy sikit kalau nak lepak-lepak lelama. 

Aku nak masak, mandikan anak, tukar pampers, basuh pinggan, baju, hahhaha tak kerja, kelek anak ler dulu. Si makcik ni pun sibuk baru kawen, keje plak tu, nak tegeng ngn staff kat tempat keje, balik masuk shift rancangan mahligai cinta pulak dengan laki. Haha.

Ok la, btw Happy Birthday semoga panjang umur, murah rezeki, apa yang dinginkan dimakbulkan oleh Allah. InsyaAllah. Much love, your bfriend!

No comments:

Post a Comment