Saturday 7 July 2012

The starter

Sebelum nak buat entri ni, aku dah fikir doploh kali sama ada nak buat ke tak nak. Bukan nak poyo, tapi aku cuma nak rekod menjadi ke tak aku punya program peringanan badan aku, haha. Boleh jadi aku terlebih makan jugak walauuupon.. aku tahu hari isnin ni aku melantak sebab aku dapat vaucer makan free. Hari ni first day program peringanan aku, bukan peranginan eh.

So kalau aku ada masa aku update apa yang aku makan dalam program aku ni eh. Syiallah malu poyo siot aku. Ahhhhh aku tak peduli. Bukan ada orang nak baca pun.

Main dish

Sarapan:
Bangun lambat tak sempat sarapan.

Tengahari:
Main dish: bayam + kentang masak air (kurang minyak)
Nasi sikit je <--aku makan sayur dulu dah kenyang, tiba-tiba akak ipar aku buat sambal belacan udang kering, kecuh aduhhh sedapnya. Dugaan.

Petang:
Epal merah sebiji <--5 petang
Main dish hari ni + sunkist sebiji <--7.30 mlm

Stop. Air masak mestilah kena minum banyak.

Jangan ketawa okeh kalau tak berkesan. Kau ketawa aku santau seko-seko.

3 comments:

  1. HAHAHAHAAH!
    dyna2...ketatnyer diet ko tu..nnti sakit sape susah?mak ko gak..ko minum diet coke sudah..diet jugak..hihu..

    ReplyDelete
  2. dina..aku nk ekot la ko meringankan badan..hihi

    ReplyDelete
  3. zura: mana ada crash,, aku santai2 je.. hahahha

    noli: yok2, join akuuu. hahhaha

    ReplyDelete