Tuesday 3 July 2012

lu cool bro

Gambar dirakam dah agak lama, 1 day before last payper last payyper last payyper (paper). Iaitu lepas exam advertising paper, terus lecturer ajak lepak makan and tengok wayang for our farewell hangout. abaikan english aku yang harem. Aku jawab advertising, mesti cik din gelak dengan english aku. Kalau paper lain aku tak malu sangat sebab tak rapat dengan lecturer sangat. Ahhh daia lupakan yang lain.

*all the pictures captured by my phone camera yang sangaaat tinggi megapixcel dia. Waktu exam takkan nak bawak kamera. Nasib baik hp jadi penyelamat.

Lepas exam

 Got lunch in Johnnys at Jusco Bukit Indah. Semua join kecuali ashley.


Bayu and Septa
 Kalau bab makan free, sekelas happy sajeeeeeeee.

Steamboat time
 Hari tu lepak steamboat jugak kan. Baru aku tahu, kegemaran kelas aku steamboat heh.




 Erkk! tiba-tiba muka kawan aku jadi seram. Next picture pleaseeeee

Sorry, henpon aku yang hebat ni kalah dengan cahaya yang berlebihan menyebabkan muka kau yang ganteng comels kurang kelihatan sep.

 Silau!

Kesayangan kelas tengah khusyuk makan. Lu snap guna henpon, malas wa layan. Makan lagi sedakk. Dak ergh dak erghhh.

Ili, i admire tudung you.

After lunch, layan Abraham Lincoln-Vampire Hunter. Best, tapi ada unsur-unsur tak logik lebih.

Apa-apa pun kelas subjek ni paling best. Lepas ni mesti aku rindu datang kelas. Memekak kat kelas. Tak pe lah semua tu jadi kenangan. i luv utm. Motip khennnnn.

No comments:

Post a Comment