Sunday 15 July 2012

I have no idea

Sekarang ni aku tengah boring boring boring. Tak join kawan aku pergi Melaka sebab semalam birthday kak ipar aku. HAPPY BIRTHDAY KAK! Gambar susah nak upload sebab internet yang fcuk lembab.

Malam tadi tak memasal aku dapat message orang tanya aku sihat ke tak. Aku kena pastikan sama ada aku tak ada perasaan ke aku nak marah sebenarnya. Only 2 things in my mind.

Esok, aku ada interview kerja dan kemungkinan kawan aku tak dapat teman cari company tu. Oohh, hari ni aku kena pergi tengok company tu kat mana supaya aku tak menyusahkan dia kalau aku sesat esok. Hari ni pon pergi dengan dia la ni tapi objektif hari ni nak berjimba wayang. Tak padan dengan baru berjalan Melaka. Untunglaaaa.

Dan orang yang paling aku rindu adalah anak sedara aku yang sorang tu. Arbi. Lepas aku kerja maybe i can buy a flight ticket by my self to meet him.

My wish, cepat lah aku dapat kerja sebab aku nak berduit je sekarang. Ok stop membebel.

No comments:

Post a Comment