Wednesday 11 July 2012

Day #4 Thanks Evolt UTM

Masa aku dekat utm hari tu, aku ada menang satu groupon dari UTM sebab aku dapat bilangan terbanyak promote satu page fb kawan aku untuk dia punya Proton Competition bagi mencipta hybrid car if im not mistaken. Walaupun bilangan orang yang tu tak banyak, tapi aku dapat. Groupon bukanlah berbentuk tebusan wang ringgit  tetapi dapat menjamu selera di Yew's Cafe.

Why i'm looked so pale? owhh maybe my lipstick finished already but neverrrrmind, the important thing is eat eat eat. tak sedar badan sedang dalam rangka program. hahaha, ketepikan itu dulu. pleashhee, pleashee (ngada sangat lah nak pelat).

Dengan itu saya berkesempatan mengajak rakan saya tidak lain tak bukan rakan setia berjimba iaitu

Sebelum makan
Nama dia tak perlu disebutkan lah, sebab kalau bagitahu pun orang still tak kenal sebab dia bukan artis pon. Sebab apa aku ajak dia ni? Sebab dia buat muka seposen cenggini, tapi siap-siap ah dia lipstik dia akan ku tarah.

Dalam set vaucer tu, air pulak dia tak bagi sekali. Nasib baik air je kena beli, yang lain freeeeeeeee.

Sirloin apa ntah nama dia, indak tahu bah!
Yang aku tahu ada Sirloin.

Lamb Cutlet apa ntah pon lupa nama.
Totally sedap. Sedap + bertambah sedap sebab free. Kah kah kah

Lepas dapat makanan
Terus buat muka ganas, rasa nak penampor pon ada. Ok lah aku tahu lepas ni susah nak jumpa kau, lepas ni kau akan tahu apa erti duit sebab u r an engineer after this. Pang allo, allo, allo. 


2 comments:

  1. ko xajk ak kn,
    u jz wake d monster
    u gona taste it wrath

    ReplyDelete
  2. dyna!kurusnyer ko skunk!!hahahah

    ReplyDelete