Wednesday 13 July 2016

Hari ni akak masak...

Quick update :)

Nampak no tak de keje tak de topik kann nak bagitahu menu memasak hihi. 
Zahra tidur berperang aku kat dapur. Hari ni masak telur puyuh campur kentang masak sambal, puyuh goreng, dan bening sawi. Air orang kawen beselah sirap.

Alhamdulillah kenyang. Setakat ni aku tak pernah try lg masak mcm gulai/berkuah contoh masak lemak ke, kari ke, tomyam, tak pun sup. Agak-agak jadi ke tak ye. Haha boleh kot. Kene belajar.


Puyuh goreng comel comel je saiz nye haaa.

Pastu lepas makan husband aku dengki anak aku; 


Haha baru download apps. Syian anak mama ni. Ni aku menghupdate dedua tidur tengahari. Aku nak melayan cita mami jarum sat. 

Bile nak update resume ler aku ni, nak cari kerja dah. Zahra nak 6bulan dah.yeayyy.

Daaaa

No comments:

Post a Comment