Friday 8 July 2016

Berhabuk nak

Rasa lama gile tak mengupdate blog mak ni. Da masuk tahun baru Syawal yang mulia ni nak buang sikit habuk-habuk dan sawang-sawang ni. Kehkehkeh

Dah raya ke 3 ni, Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin!

Aku dengan laki aku Alhamdulillah tak gaduh-gaduh tiap tahun nak raya mana dulu. Dekat kebeno umah. Alhamdulillah tahun kedua raya sebagai suami isteri dan raya pertama ada anak; baby Zahra.

Tuh la aku ajak bercinta start tingkatan dua dulu tapi sesegan, couple 2/3 bulan putus. Haha. Yang aku nyampah sampai skang menyakat aku lagu Bola-bola api yang aku pernah bagi kat surat cinta dulu. Klu tak lepas spm da kawen dulu. 

Nak post gambar raya-raya-raya 2016.

Pepagi abang danish dah datang umah zahra letak mainan kat dada zahra suh bangun. Maaf kan kain belah cik ara tu sampai peha nakk.

Bergambar dengan anak-anak dulu panas. Memasing tak nak tengok kamera mak je gigih nak cun punya pasal panas silau pun ku redah jua.

Korang berbual la dua orang, mama bah je nak selfie.

Sesi bermaaf-maafan dengan mak dgn bapak. Tahun ni abang aku turn Sabah. Kakak aku tak sampai lg. Adik beradik tak ramai sunyi sikit la. Tapi kami dah biasa.

Pagi raya kene start dari umah aku sebab tahun lepas pagi raya umah husband. Hihi.

Peaceeee

Dekat tengahari baru berkunjung ke rumah mentua. 
My small family photo. Love u both.

Ko tengok la laki aku punya keje. Ni baru sikit, total 16 orang tahun ni yang telah lulus menerima duit raya. Sorang je tak available, dah keje haha. 

Anak-anak buah melayan jugak nak duit punya pasal. Kalau mama cik jul ko da kene piat da telinga tu. Satu sampul satu selfie. Haha.

Ni pun tak cukup korum lagi. Ni yang ada  tengahari je.

Wah pak long n pak ngah siap berjubah macam orang arab. Danish tu nakal-nakal simpan dalam kain pak long pak ngah je bapak. Haha

Abah kain zahra ni dah la terbelah ni nak tutup sikit. Hihi

Dah la gambar klu upload semua muntah aku nak pilih banyk sangat. Nak transfer pun pc sampai jammed sbb banyak sangat. Almost 10k pictures. Matilanakkk
 
Esok raya ke 4, sambung raya yeay!



No comments:

Post a Comment