Wednesday 17 October 2012

Tahu tak

Tahu tak aku dah mula nak jatuh cinta dengan kerja aku. Mana-mana kerja atau apa-apa kerja masa awal-awal masuk kerja memang tak best lebih-lebih lagi baru kenal semua orang. Rasa kalau baru 1st day kerja, esoknya malas nak datang. Aku rasa semua orang rasa macam tu, that's normal. Senyap je kalau orang jenis tak peramah. Tapi lama-lama kerja jadi best hokeh, aku tak kata lagi yang aku dah berada tahap selesa kat tempat kerja sebab baru nak masuk 3minggu.

Tapi lama-lama aku tengok it make me better sebab aku bukan jenis cepat gila mesra. Jenis aku tengok dulu orang tu perwatakan dia macam mana dulu, aku bukan hentam je semua orang aku nak gurau, takut tak kena tempat susah. So awal-awal sesi perkenalan aku banyak diam and join2 jugak.

Alhamdulillah semua orang kat tempat kerja tak sombong, and sempoi je semua. Kat office dari doktor, officer, sampai ke makmal pembantu perubatan semua tak sombong. Aku suka environment kerja ni. Dah la ada jamuan ni jamuan tu, makan free, pegawai belanja.

Harap semua orang senang dengan aku. :)

No comments:

Post a Comment