Friday 5 October 2012

Bukan cencaru

Ok, hari ni dah beli tiket flight, sebenarnya kepala aku serabut fikir banyak benda. Rushing kena balik sebab atok aku suruh bapak aku balik dah dekat 10 tahun bapak aku tak balik. Rindu gile dengan anak sedara aku and adik aku kalau aku tak ikut sekali dia kata tak best.hew hew hew. and adalah hal-hal lain kena settle down there. And kami consider dengan due date akak ipar aku nak bersalin.

That's why that's why that's why.

Ahh. banyak benda nak kena consider and i need to sacrifice sedikit masa ni. Apa pun dah nak jumpa sangat dengan arbi. Kena pi tengok dia dulu then baru aku fikir yang kat sini especially kerja.

Walaupun kadang-kadang dia merajuk tapi still tengok kamera bila orang  ambik gambar.

Manja hokeh ngan atok. 
Tak tahu kenapa, maybe aku tahu cara hidup dia kat sana tak macam sini. Tu yang rasa nak jagaaaa dia  sangat .

Seriusly sekarang mood celaru, bukan cencaru. Cencaru masak kari sedap. padahal aku pun tak tahu rupa cencaru macamana. Jap aku google


Lepas google,,oo baru aku ingat cencaru biasa bakar. haha. Jahanam aku nak jadi surirumah.

No comments:

Post a Comment