Wednesday 3 October 2012

ada benda gembira nak kongsi

Masuk hari ni dah 3 hari aku kerja.. Macam mana suasana tak boleh nak cerita betul-betul lagi sebab baru 3 hari mestilah malu-malu kucing. Nak-nak dengan dah dekat seminggu aku demam, memang kat office senyap jeee. Mesti orang cakap aku sombong. Dah la aku kalau tak ada mood memang macam tapai. hehe.:)

Kalau time tak ada keje memang melangot tengok jam gerak. Rasa lambaaaat. Tapi tapi tapi tapi.... tengok baru kerja dah ada tapi tapi bagai, aku rasa aku kerja tak lama sebab next month aku ikut bapak aku pergi tengok anak sedara aku. (Yeahhh! Rindu tak tertahan) 3minggu cuti opkos aku rasa kena berenti kerja.

Sayang jugak, tapi setelah dah fikir banyak-banyak dan masak-masak, aku kena jumpa anak sedara aku dulu sementara belum dapat kerja tetap. Maybe jawatan aku tu lebih baik bagi pada orang yang layak. Tapi bulan ni aku tetap kerja la.
Keje aku setakat ni tak adelah macam ni. 

Kerja ok, tak busy sangat. Keje jawatan biasa je. Time sample sampai barula busy sekejap. Keje enjoi, and aku harap semua akan ok. Baru-baru kerja memang rasa boring, maklumlah budak baru. Mana-mana kerja pun rasa macam tu ye tak? Lama-lama boleh terima. Nasib semua orang ok.


No comments:

Post a Comment