Tuesday 23 October 2012

kombo day

Grad minggu lepas, tapi baru minggu  ni nak update. Eh? ada orang baca ke? Memey tak ada, so apa orang kesah ko update ke tak eh? Ye saya mengaku, saya puang yang perasan lebeh.

Just nak post gambar masa convocation, the gambars was buruk sebab tak edit. Ahh, lantak la.

Muka lepas keluar dewan, tahu tak masa ambik transkrip aku guna kasut baru dah la tinggi gila, tumit kecik. Tinggi, sebelum tu praktis pakai baju lain, kain dia ok buat jalan, lepastu baju aku tak boleh pakai sebab kain songket, then pakai baju kurung pahang belah depan, masa ambik tu, susah gila nak jalan. Sakit gila even tak sampai 10minit aku pakai.

Gila bangang masa jalan ambik transkrip tu, jalan weird gile. Takut gambar tak jadi sebab aku jalan slow. Arghh malas aku nak ingat, yang penting i will never buy a shoes macam tu lagi, tapak tak tebal tapi tinggi masyaAllah. Sekarang kasut tu tak tahu nak modified macam mana, mahal je lebih. Ok, forget it. Past is past.

Gambar lawa-lawa tak ambik sebab masa ni rushing nak pergi ambik adik aku, mula abang aku cakap nak datang lepastu tak jadi, so ambik adik aku. Jumpa kawan-kawan pun tak sebab semua busy family masing-masing.Tak pe la, tak dapat ambik gambar dengan kawan-kawan reramai. Tak de yang nak dikesalkan, past is past.

Lepas semayang zohor, kami sempat ambik gambar sikit. Sikit je sebab bateri kamera exhausted padahal ambik gambar baru bape je. Pinjam kamera orang pulak dia tak bagi charger and tak cas kan dulu. True that, past is past.


With my classmates.


Konvo biasa family bagi bunga, aku tak da bunga-bunga, mak aku nak belikan aku tak nak. Walaupun muka kiteorang senyum ditengah-tengah hari ni macam selesa gila, padahal dalam baju bapakkk berpeluh, sapa pernah pakai jubah konvo, tahulah dia gile punya berpeluh. Rimas gila, tahan je la sebab nak ambik gambar pakai jubah.

Konvo aku sesi pagi, mandi subuh. Dah berpeluh-peluh, kering, berpeluh. U will know what i feel. And i waiting my friend sesi petang sebab nak gambar sama-sama.


Tadaaa!! dah petang.



Even aku tak sama fakulti dengan dua ladies atas ni, tapi kiteorang rapat. Jangan lupa video kita, ihik.


Apsal semua engineering, aku sekor budak management sesat sini. Why not, that's my friends.


Benci ngan adik aku, aku da pakai high heels 5 inc sampai sakit-sakit kaki aku, tapi dia still tinggi. Dah pakai topi pun still tak boleh lawan. Aku rasa kena tukar topi chef.

Ingat aku pakai baju yang sama sampai petang?

Terima kasih Tan Sri
 Tahu? sampai malam bila sesi dengan kawan-kawan sepermainan memberi sokongan padu padat mantap.

Jangan ingat ketiak ko wangi sangat mael
 
And the happiest moment is surprise birthday to ezzaty. Sentiasa berkongsi rasa even kadang rasa nak tempeleng sorang-sorang.

Congrats too to pojan and azmi yang sama-sama grad skali
Tiada yang menggembirakan selain keluarga dan kawan-kawan sentiasa disisi, susah senang, suka duka, wangi bacin (aku ah tu bantai baju yang sama sampai tengah malam tapi hari tu je la, hari lain tak eh), harap ingat mengingati sesama. :)

2 comments: