Wednesday 7 December 2011

I'm Stress Now !

Hye Assalamualaikum.

Ohh, sekarang ni aku tak tahu nak setle aku punya kerja yang mana dulu.
Baru aku rasa macam mana jadi orang gila kejap final year student.
Seriusly like a SHIT !
Sangat busy and stress. Rasa nak maki-maki, nak berjalan-jalan and lupakan masalah.
Tapi bila aku balik bilik, jgn kata balik bilik la, asal masuk pintu gerbang UTM je aku da rasa assignment2 aku memanggil2 aku.
Bukan itu saje, yang paling penting ialah tesis aku.


Now, hidup aku macam ni.
Banyakkkk keje. aku pon tak tahu nak describe camne.

Ohh ye, silap aku jugak tak menghargai masa. 
Inilah manusia. Dah last minit baru ahh, ini la itu la


dan bila aku try buat keje. macam pic ni yang aku rasa.
bila tidur aku tak lena rasa nak buat keje, bila buat keje aku nak balik umahhh.

Tapi kalau kau elak keje ko pon, lambat laun ko kena buat jugak.
Face ur problem.
and
I will beat my problem today !
aja aja ! *sembang lebih. tak buat2 jugak

1 comment:

  1. ko nie bnyk pikir..cer natural kn cket diri ko tu... buat sesatu..elek... kalo ko asik pikir jerk,kompom stress ar..elek... bior lmbt pon..jnji satu2 setle.....asik nk balik jerk lw stress..ble keje nk siap..huhu:P

    ReplyDelete