Wednesday 14 December 2011

I want to be there oh. peliss





Ello ello, aku baru je siapkan assignment case study, yeah!! walaupun ada keje lagi yang belum siap, tapi aku kalau satu kerja dah siap harus raikan cinta dulu la before move to the another work ! *cakap jek sebenarnya malas nak terus sambung, nak celebrate dulu bagai. blah la !

Ok,i want rest 1st about 10 hours minutes. AGAGAGA. boleh percaya ke kau dina 10 minit? hah hah?

Aku nak bagitahu bahawa salah satu tempat yang aku nak pergi ialah.. dalam Malaysia jek. Waktu terdekat ni memang teringin pergi sini sebab aku dengar kat tempat ni sejuk macam kat New Zealand *aik betul kr aku eja. Tempat tu ialah 


Kundasang Dairy Farm, Sabah

Sebenarnya, kalau dah sampai Kundasang ni pun dah best dah aku rasa. Huehueheua teringin nye.


SEE ! kat gambar lawa laaaaa. Aku kalau pergi tempat-tempat sejuk gini, aku nak budget-budget kebal. aku pakai baju cekci-cekci, baru la aku rasa macam jadi orang putih kat New Zealend. ish ish nak pergiiiii

Ni kalau aku ada boyfriend 3, mau aku main kejar kat sini. 
Boleh lari sampai gunung nu haa


Desa Dairy Farm - Kundasang, Sabah
Wow



Bestnye la haiiii. tak sampai NZ, sampai sini je sudahhh.
Hoi lembu, nak fresh susu kau !


Kundasang ! wait la ! i'll be there soon ! Mak, bak meh duit, nak jalan.
Thanks for reading..

5 comments:

  1. wah..cnteknyer tmpt nie..lembu die beso2...nk ikot...

    ReplyDelete
  2. jom2,,dah siap2 la skng ! aku tggu kat bawah

    ReplyDelete
  3. baikk....*mcm dedekat jerk ....hee..

    ReplyDelete
  4. zura: aku da booked tiket flight tuk ko la, heeee, bak meh byr balik

    raziq: yess mmg cantik. teringin gle nak pggg

    ReplyDelete