Sunday 11 December 2011

aku tak macho tengok Ombak Rindu

Hye Assalamualaikum

ye tahu tahu,, ombak rindu da lama da kat wayang,
tapi aku baru tengok tadi. Maklumla, mmg tak sempat gile nak pergi tengok.

Hari ni baru ada masa sikit.

Benda yang aku paling suka ialah hero dia !! hensem, badan besar2,  hueheueeueu

Aaron aziz ! yang keduanya ialah Maya Karin+cantik +lembut

kat luar pon aku mmg minat maya karin, sebab apa?
cara dia berdialog tak macam pelakon-pelakon lain.
Dia ada slank lebih kepada bahasa melayu baku, lebih kurang la.
tak pun macam bahasa indonesia. 

Lagi satu cerita ni memang sedih,,
jarang aku tengok wayang menangiss sebab tengok ramai-ramai.
kalau tengok sorang-sorang mesti lagi teruk..
Ini aku tengok air mata berjujuran dengan kuantiti yang boleh buat mop lantai okeh
* tak macho aku selama 2jam
aku dah tahan nangis, tapi pahit pulok tekak ambo tahan.

kawan-kawan aku duk gelak-kan jek. sebab dah paham dah  ngan perangai sensitip lebih bila tgk cerita
lagi-lagi cerita korea youuuu

Banyak part sedih, macam sepanjang cerita lah !

Selain part sedih, ada part yang daring tak logik jugak. iaitu masa scene kat hospital.

kan haris tak sedar diri lepas eksiden, then masa izzah jaga2 tuh, die baring atas katil ngan laki dia.
yang tak logiknya, haris dah baring kat tepi katil.hahaha
lawakkk

*nasib pergi tgk movie tak pakai bedak kalau tak cacat bedak tanggal. hohoh

2 comments:

  1. hahahahahahhaha..adoi..xthn..ngok wayang pon nanges..bkn cket2..tiap scene asik nanges jerk..aduyaii..parah...haha:P

    ReplyDelete
  2. haha, aku kna sensitip lgpun ciri feminin menebal dlm diri akuuuu. hahahah

    ReplyDelete