Wednesday 26 September 2012

Semalam

Semalam baru ada kekuatan nak bukak laptop aku sebab dari mula format beberapa minggu lepas, aku tak pernah switch on laptop. bersebab, sebab aku belum sedia terima kenyataan..

kenyataan bahawa, kawan aku format kan laptop lepastu dia lupa backup, bila ada masalah, die terpaksa format semua.  Hamek kau, semua dokumen, favorite movie, lagu, and yang penting gambar-gambar semua terdelete.


Tapi semalam aku baru on laptop. Nampaknya aku kena minta kawan-kawan aku gambar-gambar lama. Tapi yang paling sayang gambar-gambar aku sendiri, lagi-lagi gambar anak sedara aku. banyak gileerrrr lepastu tak ada copy kat mana-mana. Haaaa ni makan dia...

Tapi rilek je laa tak adalah nak marah kawan aku, dah tak leh buat apa dah. Redhaaaa. :)

No comments:

Post a Comment