Tuesday 11 September 2012

Dia!

Tadi aku tengah layan satu cerita. Hari tu masa mula-mula ditayangkan aku ada tengok, tapi tak full. Tapi biasalah Astro kalau tak mengulang-ulang cerita tak sah. Tadi tengok lah aku satu cerita ni, tengah syok-syok layan, eh!! pelakon extra tu macam kenal!

Aku macam eh, muka lebih kurang kot.

Sekali tengok lagi, Ahhhh! kawan aku!! Nate beruk, dah nak line-line retis sekarang. haha. But I'm proud of him.

So aku pun ambik handphone nak call dia, tak angkat. Then dia call aku balik. So berbual berbual berbual berbual lama la. Aku kalau jumpa atau bercakap dalam telefon dengan dia memang tak berenti. Ada aje cerita. Dia antara kawan paling rapat masa kat sekolah, we shared many things. He gave me advice, motivation, and macam-macam lah.

Masa raya lagi lah nate, kenakan aku. Call lepastu pura-pura nak offer vacancy kat aku. Dah la kantoi aku speaking gagap. kah kah kah

Yess, really miss him. 

1 comment:

  1. ble mse plk ak jd plakon extra?
    evn nme ak aziz!, jgn smekn ak dgn aron aziz mhupun aziz salim bacik

    ReplyDelete