Saturday 30 March 2019

4th anniversary to go (3)

Husband aku memang bukan surprise punya type.. dia suka bincang and biasa dia bagitahu dulu. Walaupun dia bukan surpriser (pensurprise) faham tak ayat aku haha.. ade ke perkataan surpriser tu hahaha, tapi dia jenis benda kita tak plan pun boleh jadi onz.. tu yang best tuuuu. Hehee dah tak boleh puji laki lelebih.. biarlah aku je yang tau. Hehe.

Tapi aku suka husband aku jenis suka tanya and bincang dulu sebab kadang ade je plan dia yang aku tak setuju. Walaupun halikat nya husband aku suh aku setuju jugak 😂 hahaha disini la debat bermula. Hihi. Macam tu la hidup suami isteri uols... 

Dia memang plan nak bawak aku and anak-anak jalan kl, dekat and boleh lah bawak anak-anak ke aquaria, makan-makan, dan boleh naik lrt. Anak aku kan suka.. dah jadi perents ni nak pergi tempat fikir dulu apa aktiviti untuk anak dulu kan.. kalau tak silap bulan berapa hari tu pun dah ke kl 3 hari jalan-jalan. Mama bab jalan mestilah onz kita memang kaki jalan dari dulu lagi. Sesejak kawen ada anak ni terus tak join kawan-kawan aku travel. Its ok, inilah hidup.. ada fasa fasa nya.. tapi i boleh travel dengan my husband, dia la my bff.

To be short, plan nak ke kl 2 hari ke tup tup kita boleh sampai Kelantan, Terengganu, dan Pulau Perhentian!! Cuti lulus yeay.. makanya kain baju yang kita bawak tak cukup tu kita kene pergi mendobi repeat pakai.. ahhh repeat tak pe.. kite bukan artis pun.. yang penting vacation harus diteruskan.

So to be one of 4th anniversary present is vacation..  letak gambar sikit.. itinery percutian nanti aku buat story lain hehe. 

1) Kuala Lumpur


Sementara tunggu abah amek barang di kereta sebelum masuk Aquaria. 


Eksaited nya...


Selepas membakar lemak didalam Aquaria dengan senaman mendukung.. dumbell ku cinta hatiku.

2) Kelantan


Acececehhh


Lagi sorang anak dah duduk dalam kereta layan kartun tak mau join bergambar.

3) Terengganu


Pantai, Bukit Kluang

4) Pulau Perhentian


My family. Sayang semua sepenuh hati.


With my baby ikut mama morning walk tepi pantai. 

So itu lah vacation tahun ini. Bahagia dan seronok rasa bila suami ko cuba bagi yang terbaik untuk isteri & anak-anak. Janji happy. Tq so much selalu buat mama & anak-anak happy. Moga murah rezeki abah kan dik. 😍

No comments:

Post a Comment