Tuesday 31 July 2018

Sesi menggasak kakak zahra

Sementara anak-anak tidur siang ni. Mama pun dah minum petang. Buat popia sayur hari ni. Rajin kan.. tibehhh. Nak story pasal anak-anak aku hari tu main-main.. hehe. Ye la husband masuk operasi. So aku la kene layan lebih men ngan diorang. Blog ni awal-awal nak habaq tak de cite pasal apa. Cite pasal life aku je. Husband, anak.. anak.. anak.. hehe sebab aku 24jam housewife, 24jam masa aku dikelilingi dengan anak-anak dan suami. 

Nak tengok tak popia i buat? Mak aku cakap sedap.


Haaa gichuuuu.. cuma sambal dia terlebih minyak sikit.. tapi rasa dia wow gile.. aku suka aku masak aku puji diri sendiri. Promote la diri sendiri kan. Haha

Ok dah nak story pasal anak aku semenjak ada anak dua. Hidup ku busy sikit tapi makin happy. Penat tapi bahagia. Itu lah umpamanya. 

Tak banyak duit tapi tengok anak-anak gelak hari-hari. Sihat.. pum Alhamdulillah. Sentiasa rasa rezeki Allah cukup.


Ini dia my bujang Rayyan. Tengok muka innocent je demgam gigit jari die tu.. biasheee die tuuu..


Alah alah alah sweet nye.. sabar ye kakak.. adik belum dapat benda dia nak pegang tu.. 

Jap ye.... 


Hahaha amekkk.. dia dapat grab rambut kakak je abis.. terjerit-jerit zahra, rayyan tak mo lepas rambut die.. baru nak minum air tu. Botol air mama lak tu. Haha


Ni pulak hari lainnya.. memula behave.. walaupun kakak belum pandai sangat ajak adik main.. kadang dia buat muka adik gelak-gelak. 


Kakak kerja nak buli adik je.. main ni rampas, tu tak boleh ni tak boleh.. abis abis ayat dia "kakak punya" adeh adeh adeh

Hempap je dik kakak tu. Hahaha. 

No comments:

Post a Comment