Sunday 14 February 2016

Marathon Saturdate

Hari ni weekend macam tak percaya husband balik. Eee happy nya rasa. Malam tadi sampai pukul 1pagi. Pukul 7 da start bergerak ke kedai untuk sarapan dengan family Kak Long kat Bandar Putra.

Balik breakfast, hantar sarapan rumah mak aku and terus gerak ke kampung rumah mak mertua jumpa mak abah abang epul and hantar mak pergi marhaban dan kenduri kawen.

Nak pergi breakfast.

Balik rumah taman rehat jap tengahari je jom lerrr kemana lagi kalau hujung minggu kalau bukan kerja kawen kan

Ni dia. Dekat dewan Taib Andak jiran kat rumaj taib andak.

Perasan tak baju dia pakai sama macam aku tunang hari tu. Sama bridal la kite masa untuk tunang. Cantik kan pengantin pakai.

Teringat pulak masa memula bercinta dengan suami sebab cepat sangat kiteorang tunang. Biasa die la dengan tak cukup tidur selalu teman pergi bridal ni.

Nak last pregnant ni dah tak tahu nak pakai baju apa sangat pergi kerja kawen. Tak de mood nak pakai baju kurung dah lagi la nak berjalan beli baju kan.

Sebabnya lepas kerja kawen aku kene attend exam kat Jb. Nasib baik suami balik boleh die hantar. 

Janji balik kerja kawen nak jumpa anak sedara Adam tapi mak dengan bapak tak sempat la sayang. Sorry next week ye kalau bapak balik Jb lagi. Hee

Kenangan dengan pengantin.

Exam start at 5-7pm. Sejam aku jawab terus balik. Aku tengah tunggu hari nak jawab exam lelama memang dah tak de mood la nak macam student. Dengan layan sakit sana sini. Baik la balik cepat.

Husband jemput balik exam lepastu nak pergi tengok bola kat Larkin. Tapi kene hantar aku balik Kulai dulu. Hihi. Tak larat dah nak ikut-ikut. Bagi husband masa dengan kawan-kawan die sekali sekala. Hehe bagi diorang dating gamaknya kan.

Before sampai umah kene upah my Frapp Green Tea kegemaran saya dulu hehe. 

Balik kekenyangan makan red velvet ngn frapp apa lagi penat perah otak moh leh tidur jap before bola start. Jdt menang jugak akhirnya.

Ok baru siap entri husband sampai umah dah. Ok bye.



No comments:

Post a Comment