Saturday 19 July 2014

Merepeks

Sabtu pagi minggu ini dinikmati di Bangi dan akan melarat ke Rabu depan. Pulang dengan bangganya keputusan PCE fail. Haha. Habis i kene marah dengan bos. I need struggle for CEILI to avoid money wasted. Ok rasa agak tak adil bercerita pasal kerja dihari cuti.

Pagi-pagi ijul dah vc i.

One of the thing that i like a myman to be ialah awak reti buat kerja-kerja rumah. Tengok saya macam buat tak tahu kan, tapi saya ada evaluate form berkenaan ciri-ciri kesayangan.

Haa inilah gadis jurunilai jejaka kat atas. Ada gaya tak menjadi auditor? Adakah markah yang diberi mempunyai unsur conflict of interest? Tak ada ya, sebab saya nak jugak markah menantu kesayangan dan kerajinan (hader aku rajin?).

By the way, bukan tu yang aku nak sampaikan. I want to thanks him, because; he loves me (confirm?) when i have nothing. Thats it. One of the factors that i love him so much. Im not working yet at that time, but he know, he just feel secure with me. 
Bila saya tak ada apa-apa, dia ada. Im touched. Its not too important pun whether aku kerja ke tak. Bukan dia minta duit aku pun But I feel for myself that I should have a value or nilai untuk diri sendiri. Baru aku rasa macam puas. Self satisfaction.

Aku tak tahu kenapa, maybe memuda (sangat ke?) ni aku rasa memang time to growth myself personally. Being somebody dalam market makes me more confident. Tapi adat la kerja, dia punya stress lain macam. Banking line era sekarang bukan macam era 80-an dulu. Tapi jangan lama-lama kat sini, u will look older than your age. Haha.

Working under pressure kau ingat senang ke, but the best part is when u finished/ stress controlled, i get something. Tuh yang best.
Apa yang i bebel pun i dah tak paham sebenarnya apa i nak sampaikan. 
Yang i tahu i ♡ him; ijul.

Sebenarnya tak ada sebab untuk sayang pun. Nature, choose with brain. Dengan norma-norma manusia. get it?


No comments:

Post a Comment