Sunday 13 July 2014

Iftar di Le Grandeur with loves one

Amboi, balik iftar dengan kesayangan terus update blog. Kenapa kenapa kenapa kan.

Ok fione, updated; semalam tengah pegang phone tertidur. Right now im at Bangi, CIMB training centre like I told kat entri sebelum ni. Terus kesayangan book tempat iftar for two of us before saya pergi course. ♡♥♡

Romantika de amor ke tak?

Around 6.30ptg tu actually dah sampai tapi usha line clear tak clear dulu. Tapi jangan risau ada caranya. Punya lah kan, kita 'gerak senyap' yang boleh. :)

Lagi satu, dia orang lelaki pertama yang bawa saya makan dekat tempat special. Kite orang kampung tak pernah iftar kat hotel. Tsk tsk. Haha

Tak adalah! Biasa iftar-iftar kat hotel banyak yang related dengan kerja tak pun kawan-kawan. Tapi ni sesi hati ke hati, that is why he is sooo special to me. Kalau tak special takkan jadi tunang? 

Ingat posing aku ayu, nafsu makan aku akan tempias ayu jugak? Ohh tidak sama sekali.

Aku kalau makan order biasa memang tak habis maybe sebab portion satu makanan dah banyak. Klu buffet aku memang makan banyak, sebab aku suka makan macam-macam tapi sikit. Kalau sikit tak kan gempal? Haha

Eh posing dengan tunaaaang. 

Review sikit about Le Grandeur: Nasi briyani die terbaik dengan lauk pauk dia. Kambing golek pun best! Yang lain pun sedap cuma dessert yang aku amek plain rasa tak habis. Choc moist sedap yang ni licin.  Eh almost sedap la. 

Kalau buffet akan ku manfaatkan habis-habisan ulang alik meja.

Sayang, love u. 

Nak jugak cincin tunang kita interframe kan. Ramai cakap cincin i cantik, eh sapa yang pilih kalau bukan tunang kiteeee yang manja angat tu. Awak, awak manja ke skuad?

Jumpa nanti lepas balik course ye! Bagi rindu sikit kat kite.

No comments:

Post a Comment