Tuesday 10 June 2014

tapiii

Serious la tengah tak ada idea nak tulis pasal ape kebendenyeeeee.

Jadi marilah kite mengarut.

Semalam cimb call aku byk kali ckp nak post dekat umah aku pastu tukar jauh sikit, lepas tu jauh betul yg buat aku kene cari rumah sewa dan menghadapi fasa-fasa kejauhan jarak dari rumah dan cinta kite. wakaka. mencik la nak jiwang benau. maluuu. ok jangan birah sangattt.

Sekarang aku tengah fikir ni. boleh je nak accept kan.

Dan yg ke 2 nye, im counting the stars right now. Ah tak saba, ah tak saba. haha. InsyaAllah kalau tak ada aral melintang, one step forward end of this month.

Ketiga nya, kebahagiaan hak milik setiap insan.

Keempat, aku lapar. tadi aku da ingat da aku lapar, nak buat roti kapit telur. Sekarang aku da ingat balik dan aku nak g makan dulu.

ni la budak yang tak rela handphone dia di download camera 360. takpe, takde 360 pun kite sayang la. 
ok dah bye.mata tak yah nak jegil sangat. :)

No comments:

Post a Comment