Tuesday 24 June 2014

I dengan bola sepak

Lamo dah tak mengupdate since tak ada topik yang nak dibebelkan sebab kalau ada pun cerita cinta mekar setaman tak habis-habis padahal yang aku nak story pun ada la kene mengena sikit dengan mat rah-ijul.

Last Friday ijul ajak pergi tengok bola Jdt menentang Kelantan semi final piala apa ek. Tadi baru die cakap, kang tanya balik sekarang kite kene mawah sebab aku selalu tak alert. kehkeh. Awak kalau depan kite memang kite fokus kat awak je. Harap memahami dan dapat pertimbangkan alasan ni.

Ok2. lets, Ni first time aku tengok bola sepak 90minit dan first time pergi stadium tengok bola live. Kiteorang pergi dengan family kak ngah, tapi ijul not join us at the same seat. Dia pergi dengan kawan-kawan dia yang ijf katanya. Tak pe, iolls tak kesah asalkan bukan perempuan, dan asalkan bukan penyokong ngap sayot. Ni macam berbaur cemburu ni. Ofkos iolls kan sayang dia. wah gittew nampak ahkak kan.haha. 

This is Larkin. Stadium Tan Sri Dato Hassan Yunos. View terbaik sebab jelas. Oleh kerana tiket grand stand dah habis maka, duduk la open ye.

Best rupanya attend kan. Aku paham je la mana suka sangat pergi tempat bersesak-sesak belengas bagai. Rupanya Jom Heboh sepanjang hidup aku cuma pergi 2kali lagi teruk dari kene beratur masuk stadium. Tak ada la bersesak sangat as long as u beratur ok je semua.

Stadium tak pernah senyap. Ada saja cheers kan for Jdt.
Tetibe jadi minat pulak kan.

Gambar yang perlu diupdate dilaman sosial mahupun dilaman rindu perlulah ayu tahap maksima.

Padahal masa tengok muka saling tak tumpah macam makcik sangat bila kene pakai spek. Nampak muka aku tua macam sebaya dengan mat rah,iols baru 22. Ni pun dah tak berapa jelas, next spek please.

Havoc havoc. 

Jdt menewaskan Kelantan dengan 3-0. Berlaku sedikit kekecohan but all of that is under control.

Awok, lain kali ada game ajok kita lagi eh. eh eh.gedik ke idok?

Eh tu je nak merepek? ye, itu je.

No comments:

Post a Comment