Tuesday 28 May 2013

With my exclusive couture

Assalamualaikum

Hye uolls, aku baru balik dari outstation, letih gak tapi belum boleh tidur. Nasib baik budak kerja nak memetir je kat we chat (hihi) baik hati amik aku kat Sri putri.

Tengah tengok gambar-gambar lama tetiba tertengok gambar i bersama rekaan ekslusip i uolls..haha. Jangan ketawa, eksklusip tau. Kalah hattadolmat couture:)



Baju tu buat sendiri tau, not bad kan? PERASAN taaakkkk???

Bukan, sebenarnya aku ada terpikir nak official belajar menjahit sebab yela sekarang tempah baju dah mahal. Kalau boleh jahit baju sendiri kan berbaloi kan, dah la pempuan paham-paham jek la. Baju kalau boleh setahun nak rolling baju nak dua tiga kali jek khennn.

Aku tak pernah pergi belajar menjahit, ukuran baju-baju yang pernah aku buat semua aku ikut baju yang ada. Kalau nak suruh ukur badan aku tak reti.

Ok la sebenarnya

Tahu taaakkkk apa motif nak cakap iolls reti buat baju sendiri, rasa-rasa dah boleh kahwin dan makcik-makcik ambillah saya jadi menantu. hihi

ok bye. nak tidur esok kerja, nasib baik time off two hours.

2 comments: