Friday 24 May 2013

2 things happen.

Minggu lepas 18 may ambik satu exam tu atas urusan tanggungjawab kerja la kononnya, memang la aku study sangat kannnn.. balik keje ingatkan nak study lepas tidur sejam sebab rasa letih gila, tup tup sedor taraaaaa!!!

DAH PAGI PUKUL 7.15, memang kelam kabut sepatah haram tak baca, exam pukul 9pagi,
keluar exam pukul 11, keluar jek


Bongok tau fail, hahhahaa. Semua yang satu jawatan ngan aku soutern semua fail habak hang. 1st time exam sponsored 2nd time kena byr sendiri, siot betul. Kalau murah xpe,mahallll. Boleh beli suar levis tau.huk huk huk

2nd thing pulak bulan lepas ambik exam jugak, tapi baru dapat result kelmarin


Penat ni fail jek kejenya, aku ni susah nak fokus banyak benda. Memang aku cenggitu kot, selama aku kenal aku, aku rasa aku ni pemalas. Dari zaman sekolah, universiti, sampailah ke kerja. Tapi tu semua alasan jek,habit. Susah tul nak maintain rajin.

Tapi kalau part berjalan memang aku rajin. Jadi aku sekarang kena cari kerja yang kena berjalan dan berfoya-foya. haha

ok cau byeeee



No comments:

Post a Comment