Tuesday 5 May 2015

Bosheyyyy kat umoh

Dah 2 minggu dah zulhelmy dikahwinkan akan dikau dengan nordina. Korang ingat akad nikah tu satu ayat penyata je? Bagi aku lafaz nikah yg semua orang tahu tujuannya dalam agama dan menghalalkan hubungan antara lelaki dan perempuan.

Selain itu lafaz itu akan buat jantung pengantin perempuan macam nak terkeluar sebab frekuensi denyutan jantung mengalahkan debaran untuk tunggu siapa pemenang, Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian, mahupun Anugerah Juara Lagu, waima Kilauan Emas tajaan Poliden sekalipun.

Seriously, sangat berdebar. Kalau tengok gambar-gambar nikah aku muka sebiji macam kene kahwin paksa, tapi sebenarnya die la pilihan hati sanubari yang bagi aku mengeluarkan statement ni sweet tapi bagi orang lain baca macam nak terkeluar halkum.

Tahu tak rasa masa husband aku salam tangan tok kadi, macam ada satu kuasa yang tengah dipindahkan seorang perempuan dari bapak aku ke husband aku. Seriously sangat berdebar. Bila kat perenggan aku kata seriosly sangat berdebar diulang ke perenggan seterusnya, maka ini betul-betul serius. Korang ketawala kat aku, jap gi time korang; rasain loe! Haha

Tapi entri nikah and majlis aku update hari lain sebab banyak sangat gambar yang gojes sampai kene buat pilihan mana satu nak upload untuk jadikan diari perkahwinan. 

Ini gambar semalam tengok Avengers.

First time tengok wayang dengan husband. Dari zaman tunang sampai kahwin tak de nak tengok wayang. Ni pun sebab kenal dengan manager wayang ni dia bagi hadiah kahwin. 

Pernah la masa dating, plan nak pergi tengok wayang tapi tak jadi je sebab entah. Aku bukan kaki wayang lagipun.

No comments:

Post a Comment