Thursday 21 June 2018

Suamiku dan Anak2 Ku Cinta Hatiku


Masa zaman bercinta form 2 dulu, lagu tema kiteorang Bola-bola api. Hot dulu. Tiadaku sangka bola bola api, yang sedulunya kecil menjadi besar... satu lagi lagu, Sayang menyayang cinta dikenang, puncak kasih berpanjangannnn ooooooohh ohhh... tp tu la sape kenal husband aku dulu cam takde perasaan je berkawan. Pakai surat je zaman dulu. Mana ada dating2. 2 bulan pastu, aku cam syok sendiri je. Aku bagi surat clash. Miang keladi ke tidokkkk? 

.

So lepas2 tu sampai spm aku kalau terserempak kat sekolah aku la yang segan mak enon. Cam kalau boleh tak yah terserempak, macam.. mengapa ini semua harus berlaku.. diorang memang le tau aku suka kat dia ni. Sebok la kekadang kenen duk mengejek lagi pasal peristiwa form 2 tu.  

.

Lepas spm aku tak tau apa dia buat. Rupenya sambung study utm ee kecoh ahhh dia ni nak sama2 lak kat utm tapi tak ajak ngedate kat Perpustakaan Sultanah Zanariah yang sejuk gile tu. Kalau nak masuk kene pakai sweater. Lagi kecoh, dia nak graduate baru nak invite pergi dia konvo tetibe.. (Lagu utm; bersama kita menjulang.. keunggulan terbilang.. ke mercu jaya kita usaha.. utm puncak letaknyaaaaaa) pastu sebulan pastu ajak tunang terus. Lepas 8bulan, walimatulurus dah. Alhamdulillah. Now dah ada 2 baby 👧🏻👦🏻.. still counting. Semoga kite sweet sampai tua kerepot. 


So jom lah layan gambar-gambar Hari Raya ni.



Tak dapat gambar perfect mana janji ada sudah kan.. Raya ke 4 baru dapat pakai baju tema lagi, sebab raya pertama husband keje, so kat kem tak de orang nak snapkan family photo. 


Gambar telah di photobomb oleh anak buah. 


My sweet 





1 Syawal 1439h. Pertama kali kene masak lauk raya sendiri sebab tak dapat balik kampung. 











2 Syawal 1439h.



Keluarga kecil saya. Bola bola apiiii ehh nak ternyanyi lagi pulak.



Btw ramai puji baju ni syantik. Ni baju tahun lepas. Baru pakai 1 kali sebab raya tahun lepas tengah pregnantkan Rayyan 2months plus, so memang tak pakai pastu. Tak muat. So kite recycle je. Elok cantik lagi.


Semenjak jadi housewife and mama ni, mama beli yang asal cantik dipakai je. Murah tak pe, tak branded tak pe. Janji barang elok boleh pakai tahan lama. Hihi.


Pastu mekap aku kene lengkap, kalau tak murung aku haha. Walaupun aku tak berapa pandai mekap, tapi aku kene pakai. Sekarang dapat beli harga promosi memurah pun Ya Allah sukanya.. so kalau ada promotion tu roger2 ye. Kite pakai barang drugstore je. Tak nak sejarah berulang kembali. 


Tu je la sekian sedikit kisah kami husband and wife. Saja blogkan. Sebelum melalut lebih panjang ok.. Bye Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin. 

No comments:

Post a Comment